1Miért ARA CIPŐT vegyek?
Mert az ara egyenlő a kényelemmel, a minőséggel, a divattal és a funkciókkal, a sokoldalú választékkal… ráadásul mindez elérhető áron!
2Miért jó itt a Webshopban vásárolnom?
Kényelmesen és akkor nézelődöm és vásárolok amikor kedvem tartja, évszaktól, napszaktól és időjárástól függetlenül! Mobilomról, tabletemről is megtehetem, akár a családommal vagy a kollégáimmal együtt. Széles méret és bőségkínálat, mindez magas színvonalú, szakszerű és segítőkész kiszolgálással egybekötve!
3Miért használjam a CIPŐ KERESŐ funkciót?
Megkönnyíti a megfelelő cipő megtalálását számomra, mert a CIPŐ KERESŐ segítségével tudok színre, cipőbőségre, sarokmagasságra, méretre, és akár az árra szűrni.
4Egyszerűen tudok RENDELNI?
Igen! Oldalunkon könnyű és gyors a regisztrálás/bejelentkezés, a rendelés menete/elküldése. KLIKK IDE
5Hogyan fizethetek a webáruházban?
Az érvényes Rendelés leadásának feltétele a Kosárban szereplő termékek árának maradéktalan megfizetése. A Weboldalon szereplő árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A Webshopban a fizetés az alábbiak szerint lehetséges:

a) banki átutalás útján:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok: Kedvezményezett bankja: OTP bank. Kedvezményezett neve: Ara-Comfort Kft. Kedvezményezett számlaszáma: 11702036-20727343-00000000.

Banki átutalás útján történő fizetés esetén a termékek kiszállításának megkezdésének feltétele a termék vagy termékek ellenértékének maradéktalan jóváírása Eladó webshopon megadott pénzforgalmi számláján. A Rendelés kizárólag abban az esetben minősül érvényesen leadott rendelésnek, amennyiben a Kosárban szereplő termékek vételára valamint a Weboldal által számított szállítási díj az Ara-Comfort Kft részére a webshopon megadott pénzforgalmi számláján maradéktalanul jóváírásra kerül.

b) utánvéttel

Utánvétes rendelés esetén a futárnál akár készpénzben, akár bankkártyával is tudja rendezni az utánvét összegét.

c) bankkártyával történő fizetés biztonságos Barion-rendszerén keresztül
6Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket, mennyi a kiszállítás díja?
MAGYARORSZÁG egész területén belül jelenleg a csomag kiszállítása: 990,-Ft. A szállítás a GLS-futárszolgálattal történik az Ön által a rendelésben megadott szállítási címre. A terméket a rendelés feladásától számított 5-10 munkanapon belül kapja kézhez (A legtöbb rendelést 3-5 munkanapon belül szállítjuk, de kivételes helyzetekben - jelenlegi helyzet, vagy akár akciók ideje alatt- a rendelés teljesítése akár 5-7 munkanappal tovább is eltarthat) A rendelés kiszállításának ideje nem tartalmazza a szabad- és munkaszüneti napokat, valamint az egyéb ünnepnapokat. Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, akkor webáruházunk tájékoztatja Önt a megadott email címen! A GLS kiszállítása 8-17:00 óra között történik, ezt megelőzően Ön a rendelésben megadott email címére vagy telefonszámára értesítést kap a GLS-futárszolgálattól. Utánvétes rendelés estén a futárnál akár készpénzben, akár bankkártyával is tudja rendezni az utánvét összegét. Banki utalás esetén a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő.
7Mik a lehetőségek, ha nem jó a méret és cserélni szeretnék, vagy nem tetszik a rendelt termék?
A Vevőnek egyértelműen kell tájékoztatnia az Eladót amennyiben elállási jogával kíván élni, így kérjük, hogy visszaküldési és csere szándékával forduljon írásban webáruházunkhoz az e-mail címünkre.

Ön elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétól számított 14 naptári napon belül, melynek költségei a Vásárlót terhelik. Az elállásról bővebb tájékoztatót az ÁSZF-ben talál. A terméket elállás esetén az eladó postai címére kell visszaküldeni, eredeti állapotában ( mind a cipő, mind doboza eredeti állapotában), emiatt kérjük, hogy a terméket papírba becsomagolva küldje vissza a következő címre: Ara-Comfort Kft. 1066 Budapest, Teréz krt 32. A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét,a visszaküldére tetszőleges módot választhat. Pénzt visszafizetni csak banki utalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállalunk!
Visszáruját abban az esetben utasítjuk el, ha a megadott 14 napos határidőn túl küldi vissza a termék(ek)et, illetve ha nem kifogástalan (hordástól mentes/eladható) állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek).A termékeket kizárólag futárszolgálat-, illetve postai visszaküldés esetén tudjuk visszavenni, illetve annak cseréjét intézni. Hangsúlyozzuk, hogy jelenleg személyes átvételt/visszavétet/cserét nem áll módunkban bonyolítani!

Csere lehetőségével is élhet webáruházunkban, a csere csomagcserével történhet, melynek lebonyolítása jelenleg maximum 15 napot vehet igénybe. A csomagcsere szolgáltatást Ön 990-,ft-ért igényelheti webáruházunkban emailben.- A csere igényét kérjük emailben jelezze felénk az email címre, és ezzel egyidejűleg rendelje meg webáruházunkban a kívánt csere méretet/modellt, a Megjegyzés rovatba kérjük írja bele : „Csere modell!” és az eredeti rendelésének azonosító számát. Mi pedig tájékoztatjuk Önt válasz emailben a csere pontos további menetéről. Csere esetén a visszaküldendő terméket kizárólag eredeti hordásmentes állapotában, eredeti dobozában, azt papírba becsomagolva tudjuk elfogadni! A csere ígényét a termék kézhezvételétől számított 15 naptári napon belül kell bejelenteni e-mail címünkre.
8Mikor és hogyan kerül sor a visszaküldött termék árának visszautalására?
Amint a postai visszaküldés címére visszaérkezik a csomagja, és amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe , a vételárat a visszáru nyomtatványon ( Elállási Nyilatkozat) feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Visszáruját abban az esetben utasítjuk el, ha a megadott 14 napos határidőn túl küldi vissza a termék(ek)et, illetve ha nem kifogástalan (hordástól mentes/eladható) állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek).
9Tetszik egy modell, szeretném megrendelni, de a méretem kifogyott, milyen lehetőségem van?
Ez esetben kérjük, írjon nekünk emailt az email címünkre, melyik modellt ( cikkszám-színkód), milyen méretben szeretné megrendelni, mi pedig 2-5 napon belül válaszolunk, hogy tudjuk e teljesíteni kívánságát. Utánrendelni az oldalon található modellekből áll módunkban.
10Tájékozódni, információt szeretnék kérni a webáruházzal kapcsolatosan, hogyan tegyem?
Elektronikus formában van lehetőségünk fogadni kéréseit, igényeit, így legyen szíves ez esetben az email címünkre írni. A levelekre igyekszünk mihamarabb de leginkább 2-3 munkanapon belül válaszolni. Telefonos elérhetőségen keresztül információt nem áll módunkban adni!
11Szavatosság
Részletesen ide kattintva az ÁSZF-ben tájékozódhatok:
https://aracipobolt.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
12Hogyan kaphatok HÍREKET?
Hírlevelünkre ide kattintva íratkozhat fel.

Legújabb hírekről, új termékek érkezéséről, akciókról az aracipobolt.hu webáruház facebook oldalán értesülök, az oldal like-olásával csatlakozhatok én is a csoporthoz: https://www.facebook.com/aracipobolt
13 Hogyan válasszam ki a nekem megfelelő méretet, bőséget?
Mérettáblázat